Klacht: slechte beeldkwaliteit digitale tv

op 20 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds het begin van mijn tele2 abb regelmatig slecht beeld, haperend beeld, tikken in het geluid, blokjes etc. Hier meerdere malen over gebeld en actie op ondernomen. wanneer ik de helpdesk bel krijg ik te horen dat er gepland staat dat ik op 5 november wordt teruggebeld.Ik wil NU worden geholpen en niet nog eens 2 weken moeten wachten. Hoe serieus ga je dan met je klanten om

Gewenste Oplossing:

vergoeding, opzeggen abbonement, oplossen probleem (betere beeldkwaliteit)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 oktober 2011 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is dubbel binnengekomen.

Heeft op 01 november 2011 om 17:27 geantwoord

klacht werd niet geplaatst daarom nog een keer ingevoerd. wordt dit nu behandeld????
goed zo tele2, alweer wordt er niets gedaan. Wat een bedrijf..

Alle klachten die gemeld zijn door peters_joppie