Klacht: SLECHTE BANKSTEL /SLECHTE SERVICE

op 25 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is van alles mis met de bankstel .Slaap gedeelte zakte bij eerst gebruik doorheen, bankstel is scheef, naden zijn scheef, spijkers steken uit , zitting is scheef , 3 kleine gaatjes erin,voorkant is scheef,slaapgedeelte zitten niet goed in rails zit en noem maar op.En noem maar op
Ik heb zelf filiaal manager van winkel in Mijndrecht gebeld en kort gesproken.Hij was niet klant vriendelijk , ik was nog niet eens met mijn verhaal klaar .Het is mij verteld dat ik op mijn eigen kosten moet bankstel terug brengen (wat mij weer zou 150 euro kosten) en anders kunnen ze niets voor me doen . En telefoon werd gewoon opgehangenEn dat was het.
Bankstel van 850 euro dat kan je voor dat geld toch kwaliteit verwachten en goede bank. Nog heb ik 150 euro voor vervoer betaald voor ophalen.In totaal 1000 euro kwijt en wat krijg ik daarvoor en rootzooi. Naar mijn gevoel en mening ben ik onbeschoft behandeld.
Omdat zo veel mis is met de bankstel , slechte service , niet klant vriendelijk wil ik dat winkel bankstel terug neemt en mijn geld terug heeft .Bank valt onder fabriek garantie , zijn heeeel veeeel fabriek fouten .Het is gewoon een rootzooi met heel veel fouten.Die dat geld niet waard is. Ik heb geen woorden voor .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze de bank terugnemen en mijn geld teruggeven .
Naar zo slechte behandeling wil ik met deze firma niets mee te maken hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

4 maanden geleden - Geachte, het spijt ons te vernemen dat uw bankstel deze gebreken vertoond. Uw melding wordt doorgegeven naar het filiaal van aankoop. Onze medewerkers nemen contact met u op om toch samen een goede oplossing te kunnen vinden. Met vriendelijke groeten, Mirjam Costumer Service_ Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 01 juni 2018 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, heer Sopel,
uw melding staat nog steeds open op deze site. We betreuren nog steeds het feit dat u ervoor heeft gekozen de order te annuleren en we u niet als klant tevreden konden stellen. Hiemee kunnen we deze melding als afgehandeld beschouwen. Ik dank u alsnog voor het vertrouwen wat u in Seats and Sofas stelde.
Met vriendelijke groeten,
Mirjam
Costumer Service_Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door GWIAZDOR