Klacht: Slechte bank

op 31 januari 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

We hebben vandaag op 27-01-2017 een klacht ingediend bij woonsquare.nl omdat we een lederen hoekbank (die we op 31-01-2015 hebben gekocht) bij woonsquare nu al op verschillende plaatsen de veren door komen en je hier door dus niet meer comfortabel op kan zitten. We hebben bij de bank tevens ook meubilair gekocht samen was dit voor ruim €6000,- maar met wat onderhandelen hebben we deze kunnen kopen voor €4100,- over de meubels zijn wij tevreden maar over de lederen hoekbank die destijds rond de 2500,- kostte zijn wij niet te spreken.
We hebben de bank in het filliaal van Heerlen gekocht waar de verkoopster van Woonsquare direct op ons af kwam om ons te helpen en rond te adviseren over een keuze van bankstel. Hiervoor word alle tijd genomen maar nu wij een oplossing voor onze slechte bank wilde verwezen ze ons naar hun website. Dit vinden wij al een slechte zaak normaal gesproken als je ergens iets koopt en het product niet deugd kun je ook in die winkel terecht om tot een oplossing te komen. Dus we hebben vandaag een klacht ingediend op de website maar daar krijg je geen bevestiging van en er is ook geen mail adres waar je je klacht kan indienen vandaar dat wij op deze site zijn uitgekomen. Wij hopen dat klacht.nl ons hiermee verder kan helpen.

M.V.G.
Sylvia

Wij zouden graag ons geld terug willen omdat ons vertrouwen in Woonsquare weg is. Ook gezien de andere klachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 08 februari 2017 om 13:26 geantwoord

Heeft op 21 april 2017 om 16:47 geantwoord

Servicemonteur is langsgeweest en heeft toen een offerte gemaakt voor de kosten de bank is net 2 jaar oud en nu moet ik voor 1/3 meebetalen aan de kosten dit bedraagt €209,73 belachelijk maar heb helaas geen keus en zal dit dus maar gaan doen en daar was de bank me te duur voor en heb helaas niet het geld voor een nieuwe maar hoop dat ik hiermee andere mensen kan waarschuwen voor woonsquare geef je geld daar niet uit wat het zijn gewoon oplichters en garantie heb je niet dus ben gewaarschuwd mensen ga aub ergens anders heen mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Adekhis