Klacht: Slechte afspraken

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte lezer,
Wij zijn zeer ontevreden over uw bezorging. We krijgen op 4 december een bericht van post nl de bestelling van A0 zou tussen 16.30 en 19.30 bezorgd worden.

Gezien de naderende kerstdagen hadden wij een heel bio varken laten slachten en die is ook op 5 december bij ons bezorgd. Wij hebben een grote vriezer besteld en deze zou op 5 december krijgen wij een bericht …..over 30 minuten zijn we bij u.
We hebben maandag 4 december hadden wij ook OA netjes betaald. Vervolgens krijgen wij op 6 december dat er een vergissing is gemaakt en de vriezer een dag later zou komen. Maar niets van dat alles . Geen vriezer en geen bericht . Alleen een berichtje van sms . Eergisteren 6 december Om half 4 zou de gevraagde vertraagde bestelling worden geleverd. Na veel bellen blijkt er nog niets te zijn bezorgd . Ondertussen ligt ons bio varken te besterven.
Vanmorgen om 8 dec. Om half 8 in de ochtend komt er weer een bericht via sms vanavond tussen 16.45 en 19,45 zult u POST NL extra, de vriezer komen brengen die dan ook nog eens een dag moet rusten. Onder tussen kunnen we ons varken wel begraven.

Graag het inmiddels bedorven varken vergoeden

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 14:38 geantwoord

Geachte heer ter Veld,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de levering van uw vriezer niet correct is verlopen en begrijp dat u hier graag meer informatie over wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Dergelijke producten worden echter niet door PostNL Pakketten bezorgd maar door onze vrachtdienst Extra@Home. Voor meer informatie raad ik u dan ook aan contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur. U kunt dit voorval eventueel ook melden bij de verzender van het pakket zodat zij verdere actie voor u kunnen ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Ter Veld