Klacht: Slechte afhandeling klacht

op 21 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 26-11 een koelkast besteld en gekozen om deze op 2-12 te laten bezorgen. Op 2-12 van bol.com en Dynalogic een bevestiging ontvangen dat de koelkast op 2-12 bezorgd zou worden. Dit zou tussen 0800-2200 gebeuren. 14 uur gewacht en geen koelkast bezorgd. Speciaal voor 2-12 gekozen, omdat ik vanaf 3-12 zonder koelkast zat. Na 2200 direct contact gezocht met bol.com. Ze zouden het uitzoeken bij Dynalogic. Op 4-12 wederom bericht ontvangen van Dynalogic met de mededeling dat de bestelling op 5-12 bezorgd zou worden. Hierover contact opgenomen met bol.com en dan krijg je de mededeling dat je de afspraak ook kan wijzigen. Dat is logisch maar als je al 1 dag zonder koelkast zit, zit je er totaal niet op te wachten om nog langer zonder koelkast te zitten. Op 5-12 een mail ontvangen dat de koelkast tussen 0915-1115 geleverd zou worden. Dit is uiteindelijk ook gebeurd, maar je hebt wel 14 uur voor niets gewacht, 2 dagen zonder koelkast gezeten en speciaal vrij moeten nemen om de koelkast in behandeling te nemen. Deze klacht bij bol.com neergelegd en om een compensatie gevraagd. Je wordt totaal niet serieus genomen want er wordt een compensatie aangeboden van €5,00. Vervolgens een klacht ingediend met een compensatie van €10,00. Dit compenseert totaal niet het geleden ongemak. Bol.com neemt geen verantwoordelijkheid.

Een minimale compensatie van €50,-. 10% van het aankoopbedrag en mijn gemiste uren op het werk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ahael