Klacht: Slechte afhandeling klacht

op 12 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Mijn bestelling was niet compleet. Naar Tuincentrum.nl gebeld, de leilindes hebben wij geen zicht op. Of ik rven zelf naar de bomen kweker wou bellen. Daar kreeg ik te horen dat ze niet meer leverbaar waren. En dit al doorgegeven was aan tuincentrum. Maar nog niet bij mij. Ik heb gemaild dat ze niet meer leverbaar waren en dat ik 3 plantjes miste. En dat 1 plant anders uitzag dan ik had besteld. Had de Choisya ternata besteld met breedblad heb 1 met fijn blad gekregen. Maar goed heb deze toch maar geplant dus heb het bedrag van 9.99 wel betaald voor die plant. Via afterpay heb ik het bedrag overgemaakt van wat ik heb gekregen. Min de 2 leilindes en min de 3 plantjes die misten. Kreeg elke netjes mail terug. Ze zouden alles op alles zetten. Ze zouden het regelen. Nu moest ik toch nog 14,95 betalen bij afterpay! Waarvoor? Ik had alles wat ik had ontvangen immers betaald. Nog maar weer mailen dan.. pfff.. belachelijk.

Ik heb afterpay die 14,95 betaald voor tuincentrum anders komt er 21 euro incasso kosten bij de volgende keer. Ik verwacht van tuincentrum.nl dat die 14,95 weer terug krijg op mijn rekening.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aline Gerding