Klacht: slechte afhandeling

op 21 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half juli 2011 de Ab Storm besteld na een tv-commercial. Eerst betalen, dan leveren. Afschrijving zou 21 dagen duren maar na 2 dagen was het bedrag ad. 99 euro al afgeschreven. Op 29 juli kwam het apparaat en na in elkaar zetten was het het gewoon een instabiel, veelal plastic ding. Dus op 3 augustus geretourneerd. Op de bon staat : betaling binnen 30 dagen retour. Niet dus. Vanaf begin september maar eens gaan bellen. De Klantenservice is niet bereikbaar dus dan maar via de bestellijn. Uiteindelijk, na 3 weken proberen dagelijks contact te krijgen, iemand aan de lijn die mij vertelt dat de terugstorting niet is aangevraagd. Wie moet dat dan doen ? De klant !! dus direct mijn geld terug geëist vermeerderd met de verzendkosten en telefoonkosten. Eindelijk op 8 oktober stond het bedrag van 99 euro op mijn rekening. Maar de andere kosten ? Wanneer krijg ik die terug ?

Gewenste Oplossing:

Als ik de verzendkosten ad 6.75 euro en mijn telefoonkosten ad 7.50 euro ook terug krijg. Het is al erg genoeg dat je achter je eigen geld aan moet !!!

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient gouden bergen aan de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Heeft op 24 oktober 2011 om 11:55 geantwoord

ben niet tevreden met de oplossing omdat ik NOOIT meer bij Tommy Teleshopping zal bestellen. Stort dit bedrag maar op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 24 oktober 2011 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij geven geen vergoeding in gemaakte verzendkosten en belkosten. Wij hebben de klant een waardebon van 10 euro aangeboden voor een volgende bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rbb