Klacht: slecht zicht

op 19 juli 2017 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb medio oktober 3 nieuwe brillen aangeschaft. Vanaf het begin was ik ontevreden over het zicht en vermoeiend effect. Meerdere keren terug geweest (onkosten maken dus, 50 km) allerlei niets helpende handelingen als bijbuigen en opsturen, nieuwe glazen maar geen resultaat. Tot op heden zwaar teleurgesteld in 3 brillen voor €358,= die niet werken zoals het zou moeten. Maar personeel wilde niet erkennen dat het niet deugde. en snauwde mij af omdat ik niet tevreden was. Vorige week een andere opticien bezocht. Daar mag ik van mijn werkgever een beeldschermbril aanschaffen. Deze opticien bevestigd mijn bevindingen waar ik destijds al vaker over klaagde, dat mijn bril niet goed kan zijn voor mijn zicht. Zijn nieuwe testbril op gezet en daar schrok ik van hoe helder en scherp alles dus wel kan zijn. Daarom verzoek ik u om mijn klachten van eerder te behandelen. Aangezien ik absoluut niet tevreden ben over personeel in de winkel waar ik ben geweest is het geen optie voor mij om daar naar toe terug te gaan. Gaarne uw reactie.

graag geld terug. Ik ben het vertrouwen kwijt. Ik ben jaren vriendelijk en deskundig geholpen door een oudere dame. Nu staan er alleen maar "snotneuzen".

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Henry Hoevers