Klacht: SLECHT VAN GROUPON

op 06 oktober 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Om een link te geven naar waar de kapotte IPHONE naar toe gestuurd moest worden heeft groupon 4 WEKEN nodig. Terugbel beloftes worden niet nagekomen, interne afdeling reageert niet en mijn temparatuur wordt almaar hoger. Als ik vraag aan diverse medewerkers als hun GSM kapot is wat dan, iedere medewerker wil dat die nog dezelfde dag gerepareerd is, mij laten ze stikken. Mailtjes van mij worden slecht of niet gelezen. Mailtjes van mij verdwijnen ook zo maar.
Ieder telefoongesprek ben ik begin ik met het noemen van een ticketnummer, hieronder zie je welke ik allemaal gehad heb. Ook heb ik diverse keren moeten aangeven dat het ging om 2 (twee) Iphones die stuk waren.
Als de GSM uiteindelijk is opgestuurd duurt het ook weer 3,5 week voordat hij terug is.
Echt slecht

Hopelijk krijg ik nooit meer iets met Groupon te maken. De medewerkers willen gewoon zo snel mogelijk de telefoontjes afwerken ongeacht welke belofte ook maar oplossen ho maar dat niet

Luisteren en reageer en niet afschuiven. Durf ook terug te bellen dat werkt snel

Alle klachten die gemeld zijn door JBS