Klacht: Slecht te bereiken. foutief ingelicht. Onnodig hoge kosten.

op 05 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Heb maandelijks een bedrag overgemaakt
Onder een foutief dossiernummer. Na telefonisch contact ( na 2x een
Half
Uur in de wacht te hebben gestaan, en vervolgens werd te verbinding verbroken en na de 3de x 40
Minuten in de wacht kreeg ik iemand te
Spreken) is dit bijgeboekt bij het juiste dossier. Er is mij verteld door de medewerker dat ik geen regeling meer kon treffen en ik moest wachten tot het bij de deurwaarder lag, en er dan wel 40 euro bij kwam, en dat ik via hun een regeling kon treffen. Vervolgens stond er vorige week iemand aan de deur met een dagvaarding en dat Ik het totaal bedrag van € 978,41 voor 22 augustus moet voldoen. Dit lukt nooit, en ben bereid maandelijks netjes een bedrag over te maken zoals ik elke maand al deed. Er worden nu onnodig hoge kosten gemaakt.
Ik wil meewerken en wil het oplossen heel graag. Ben alleenstaande moeder, en doe er alles aan om aan mijn betalingsverplichting te
Voldoen, alleen zo een hoog bedrag kan ik niet in 1x betalen.

Wanneer er akkoord word gegaan met een betalingsregeling, en de onnodige extra kosten van het bedrag af worden gehaald.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte heer /mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Directpay kun je een regeling mee treffen, maar krijg je niet te pakken. Je krijg pas bericht wanneer het dossier uit handen is gegeven aan webcasso. Met hun kun je geen regeling meer treffen. Het enige wat hun doen is het bedrag belachelijk hoog maken, en onnodige hoge kosten erbij laten komen. Ze spelen dit bewust zo uit, want hier verdienen ze geld aan. Ik wil nu een regeling over het normale bedrag zonder de extra kosten, en niet na de rechtszaak wanneer er 1000 euro extra bij is gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.J.A