Klacht: SLECHT SLECHT SLECHT SLECHT

op 10 oktober 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik ben inmiddels een vaste klant bij BVA-auctions.
Het is heel spijtig te moeten vertellen dat de mensen die de bezorging plannen niet professioneel zijn. Stelletje amateurs zijn het (dat geldt waarschijnlijk niet voor allemaal) Afspraken worden niet nagekomen en afgelastingen werden in het verleden niet door gegeven. Ook fijn als je nagaat dat ik voor de aflevering speciaal een vrije dag heb genomen.
Ik voel mij niet erkend als klant en ik zit nu nog steeds met een ELME kolompoottafel die na, meer dan anderhalve maand, nog bezorgd worden. Vandaag heb ik weer eens gebeld, na een mededeling dat de tafel niet geleverd kan worden wegens een defect aan de tafel. Op het moment dat dit mij ter ore kwam was ik niet in de gelegenheid om die meneer uitgebreid te woord te staan. Dus ik heb later in de middag terug gebeld en die meneer heeft me beloofd terug te bellen, na hierover met zijn collega’s contact te hebben gehad.
Als ik niet achter bva met telefoontjes en mailtjes ga, dan zal er niet veel van terecht komen. Op hun site staat dat er na betaling, binnen 1 week gebeld zal worden voor een afspraak. Ook weer geen gehoor, je moet er zelf achteraan gaan.
Mijn verhaal berust op feiten. Een keer eerder ben ik na meerdere malen bellen, onprettig te woord gestaan door iemand van de bezorging. Naar mijn insziens stond ik in mn recht en heb iedereen met respect bejegend.
Dit kan echt niet en ik ben het vertrouwen in deze -op het eerste oog-uitziende professionele veiling, kwijt geraakt.

Als het aan mij ligt zal ik deze site niet aan anderen adviseren en ik stop met mijn aankopen vanaf vandaag.

Mvg Nabil
0642268225

BIJ PASSENDE OPLOSSING!!!!!
DIT AMATEURISTISCHE GEDOE HEEFT ME GELD GEKOST (VRIJE DAG VOOR OPGENOMEN)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Beste meneer, U heeft uw klacht ook op een ander platform geplaatst en wij zullen ook op de betreffende site reageren. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door nabil