Klacht: slecht product en slechte omgang met klacht

op 10 augustus 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

ik heb via de mail contact over verschillende producten van Syoss die ik heb gekocht maar waar ik niet tevreden over ben. Het gaat om deze producten, en dit is wat ik hen gemaild heb.
2 x salonplex.
3 x keratine hair perfection. instant oil in cream repair mask.
De producten doen namelijk niet wat ze beloven. Er wordt beloofd dat je haar er beter van wordt maar het wordt er slechter en zwaarder van. Ze leggen een laagje plastic om mijn haar waardoor mijn haar zwaarder wordt en ik haarpijn krijg.
Ik zou de producten dan ook terug willen sturen en graag mijn geld terug
krijgen. Ik hoef niet de volledige prijs, maar wel de prijs waarvoor ze
kruitvat toen in de aanbieding heeft verkocht. Ik heb van het flesje
salonplex 1 of 2 x gebruikt gemaakt. Ik heb van de keratine hair perfection
1 of 2 x iets gebruikt.
Ik hoef geen andere producten in de plaats want ik wil geen andere
producten meer van Syoss of Andrelon oid gebruiken omdat ik hier geen
vertrouwen meer in heb. Ik kan een product waar ik zelf slechte ervaring
mee heb ook niet aan een ander doorgeven.
Ik voel mij misleid door de teksten en het uiterlijk van het product. Het
wordt gepresenteerd als een professioneel product, waar een duur middel als keratine in zit. Misschien dat er 1 druppel keratine in zit maar daarnaast
zitten er vele andere producten in die slecht zijn voor je haar!

Tot zover mijn klacht. Dan de klachtafhandeling. Er wordt niet echt ingegaan op de klacht, alleen gezegd dat het getest is en dat mijn klacht wordt doorgegeven aan de betreffende afdeling. Als ik vraag wanneer ik dan een reactie van die afdeling krijg wordt er doorverwezen naar de eerste mail en daarna nogmaals. Meerdere keren werd een mail waarin ik verder in ging op de klacht tegengehouden door het systeem en als ik het nog een x stuurde kwam hij er wel doorheen. Daarnaast wordt de afzender niet genoemd, alleen haar of zijn naam wordt afgekort (voor en achternaam). Dit vind ik onpersoonlijk en onprofessioneel. Ik noem toch ook mijn hele naam?

Als ik het grootste deel van mijn geld terugkrijg.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

5 dagen geleden - Geachte mevrouw Smith, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij verwijzen u vriendelijk door naar de mail van onze klantendienst. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door T. Smith