Klacht: slecht personeel

op 24 oktober 2011 over Formido in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag 22 okt. om 16.40 kom ik de formido in Vierpolders/Brielle binnen om materialen te halen voor het plaatsen van een muur en kozijn voor op zolder. Na eea te in de kar geplaats te hebben wilde ik een medewerker vragen mij te helpen met de kozijnkeuze. Na twee medewerkers gehad te hebben(1 was druk, ander wist weinig van kozijnen) moest ik wachten op de juiste persoon. Deze was in gesprek betr. klacht en dat duurde even. Na 10 minuten vroeg hij me alvast folders te bekijken, kon hij verder met zijn klacht. Na weer 10 minuten werd ik door medewerker zonder verstand van kozijnen verzocht te vertrekken, want het was al sluitingstijd en de klacht kon nog wel lang duren. Pislink heb ik alles laten staan. Ik was notabene al vanaf 16.40 uur binnen en im 17.10 uur stond ik dus buiten met lege handen. Ik weet niet wat voor personeel daar loopt, maar ik kom daar nooit meer.

Gewenste Oplossing:

Benzinegeld vergoeding van Rozenburg naar Brielle, gepast excuus van medewerker en een kadoobon of iets van korting.

Alle klachten die gemeld zijn door reti