Klacht: slecht ontvangst

op 09 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

dit is niet de eerste klacht die ik indien, het ontvangst is de laatste tyd slecht alsof het onder water wordt uitgezonden, hoogst iritant en zeer zeker niet de eerste keer,beeld valt weg, en stilstaand beeld, ik heb het wel een beetje gehad eerlyk gezegd,als het niet snel opgelost wordt stap ik over op een ander bedryf en laat de betaling stoppen, ik betaal genoeg voor uw product, en verwacht dan ook een goed product hoogachtend cd janssens

ik heb gehoord dat u ook buiten antennes hebt en dat de storingen dan vry snel zyn opgelost dank u.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 11 oktober 2011 om 16:01 geantwoord

Volgens onze gegevens is helaas nog geen contact opgenomen met de klantenservice, hierdoor hebben we nog niet de mogelijkheid gehad om een oplossing te bieden. Wanneer tv problemen gemeld worden bij de klantenservice dan kunnen we de verbinding van de klant onderzoeken. Voor tv problemen kan de klant daarom alsnog contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Heeft op 12 oktober 2011 om 14:29 geantwoord

Ok. Ik neem contact op met de klantenservice

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door cornelisdesire