Klacht: Slecht netwerk, continu wegvallen mobiel internet (Blackberry).

op 06 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb dit al eerder gedaan via het forum van Tele2, maar dit werkt dus echt voro geen meter, geen reacties, of reacties van andere leden waar je echt helemaal niets mee kan.

Ik heb al maanden last van internet dat wegvalt, alsook dat ik niet bereikbaar ben op mijn telefoon.
Als mensen mij bellen krijgen ze een voicemail, terwijl ik gewoon bereikbaar ben.
Ook al een aantal x gehad dat wanneer ik met iemand aan de telefoon ben, het gesprek ineens wordt verbroken.

De laatste weken is het internet het meest dramatisch, continu valt de verbinding weg en kan ik geen gebruik maken van de broswer, apps of pingen.

Ik heb een Blackberry en ik weet dat RIM echt vreselijk slecht is geworden de laatste maanden, iedereen klaagt erover, echter loopt de telefoon zelf gewoon via Tele2.

Ik ben er een beetje klaar mee, zowel dit geklooi met het netwerk (het is ook in een ander blackberry toestel!) alsook de slechte service van Tele2.
Ik klooi al heel lang, zou een vergoeding krijgen die nooit is gekomen, er zou nog contact worden opgenomen over het verloop van mijn vorige klacht, ook geen gehoor.

Aangezien Tele2 zijn beloftes van het contract niet kan nakomen, al zoveel contact en nog steeds werkt het slecht, wil ik dat het contract per direct wordt beeindigd, of dat er een passende oplossing komt waarbij iedergeval Blackberry RIM niet meer nodig is, want dit werkt simpelweg gewoon niet, het is ook niet zo gek dat Blackberry bijna failliet is, iedereen heeft deze ellende.

Ps. stuur me niet door naar het forum, hier heb ik niets aan!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 12:00 geantwoord

Vervelend dat mobiele telefonie niet naar tevredenheid werkt. Volgens onze gegevens is hierover in oktober 2011 voor het laatst contact opgenomen met de klantenservice en is aangeraden om de simkaart in een ander toestel te testen. Omdat er volgens onze gegevens na oktober 2011 geen contact meer opgenomen is met de klantenservice, was het bij ons niet bekend dat er nog problemen zijn met mobiele telefonie. We hebben helaas nog geen mogelijkheid gehad om dit verder te onderzoeken. Indien de klant problemen heeft met mobiele telefonie kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we verder onderzoek doen en er kan alles aan gedaan worden om een passende oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door Wannaplay