Klacht: Slecht!!!!! Bestellen en betalen maar ontvangen!!! Nee!!

op 05 oktober 2011 over Sustilo in de categorie Kledingwinkels

In september 2011 een goodybag besteld en direct betaald! Levertijd ongeveer 1 week. Wil je dit binnen 1 tot 3 dagen geleverd krijgen dien je 4,95 te betalen. Ik gedaan. Nu nog niets! Account werkt elke keer niet op de site. Nu inmiddels wel maar staat alleen ” uw bestelling is in behandeling”. Je krijgt geen reacties op mails. Ja, je krijgt wel antwoord maar niet op je vraag. Ik ga mij hard maken om deze site/ winkel echt te laten stoppen met deze praktijken. Heb inmiddels al juridische zaken ingeschakeld. En ben nu alle klachten aan het verzamelen van mensen.

De oplossing is dat ik mijn geld terug krijg. Vertrouwen in hun spullen heb ik niet meer.

Bericht van Jelllie20

6 jaren geleden - neem mijn klacht dan ook maar mee, want ik vindt ook dat deze shop moet stoppen!!, niet reageren op de email,enz enz, ik heb uiteindelijk de goodybag ontvangen zatten allemaal lelijke goedkope thirtsjes in ,, echt erg! ik voel me genaaid, en echt machteloos als ik met hun mail! lijkt hun ook helemaal niks te intresseren en geldterug krijgen ziet er niet naar uit

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sustilo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sustilo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sustilo

Heeft op 12 april 2012 om 17:08 geantwoord

Graag even contact via info@sustilo.nl

Alle klachten die gemeld zijn door libochant35