Klacht: slecht behandeld door beveiliging 14-9-16 om 19:00

op 14 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

kort nadat ik had afgerekend bij de 1e kassa ( net tegenover de servicebalie waar je sigaretten kan halen) herrinerde ik me dat er vandaag Champions league speelt. Ik wou dus een toto wagen. Het boekje en de formulier die ingevuld dient te worden waren net om het hoek van de servicebalie, bij de ingang. Maar ik had helaas geen pen gezien en dus keerde ik me om naar de ene kassa waar ik had afgerekend om terug bij de servicebalie te zijn voor een pennetje. Net op dat moment liep de beveiliger toevallig mijn kant, richting de uitgang toe. Hij vertelde mij dat ik niet via dat pad naar binnen mocht. wat ik helemaal niet van plan was, want ik wou de medewerker een pen vragen. ik natuurlijk uitgelegd dat het niet me bedoeling is om terug de winkel in te gaan maar een pen te vragen en ook uitgelegd dat ik net 15 seconde geleden heb afgerekend. dus ik kom niet van de ingang rechtstreeks het tegenverkeer inlopen. de beveiliger leek zich groot te maken en beleef volhouden dat ik niet naar binnen mocht via dat ene pad. na de 2e keer uitgelegd te hebben ben ik mijn stem gaan verheffen, waardoor ik een harde duw kreeg van hem. nou werk ik ook bij een supermarkt ( een concurrent) en ik weet dat zo een beveiliger zich niet zo mag gedragen. ik heb hem verteld dat hij dat niet mocht maar werd verder en verder geduwt naar de uitgang. ik vroeg natuurlijk toen aan het personeel wie verantwoordelijk was voor de winkel. uiteindelijk een jongeman die me uitlegde hoe ik een klacht kon indienen. verder wil ik eraan toevoegen dat ik letterlijk maar dan ook echt letterlijk elke dag boodschappen doe bij die ene jumbo. er zijn dus genoeg dagen geweest waarbij ik klanten de tegenverkeer zag lopen de winkel in. die zijn nooit aangesproken erop. ook weet ik bijna zeker dat als de beveiliger op dat moment net ergens anders zou staan (ook best dichtbij) dat hij de moeite nooit zou nemen om zo moeilijk te doen. later hoorde ik dat hij best lang niet heeft gewerkt, dus heb de personeel aangesproken om de regels bij hem even te verversen. ik voelde me ook bedreigd door de beveiliger toen ik hoorde dat hij mij niet buiten moest zien.

als mijn klacht word behandeld en ik een excuus van de beveiliger en/of Trigion kan verwachten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door omer68