Klacht: Slecht bedrijf met nog veel slechtere service

op 20 mei 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een tuinkas gekocht bij vida xl en deze werd ten eerste al fout geleverd. Toen ik de pakketten binnen kreeg zat in 1 doos het frame van de tuinkas. In de andere doos zat een deel van een bed. Dit stond ook groot op de doos.. Ik heb dat pakketje terug moeten sturen. Na 2 weken kreeg ik eindelijk mijn andere pakketje binnen. Uiteindelijk tevreden aan de slag gegaan en de kas in elkaar gezet. Ik vond dat de kas al wat onstabiel was maar had alles naar behoren gemonteerd. 2 dagen later lag de kas tegen de grond. Totaal verwoest door een windje. Meer was het namelijk niet. Weer contact opgenomen met vida xl en wat blijkt, Weerschade valt niet onder garantie en red je er maar mee. Deze mail heb ik overigens een keer of 5 gehad. Na veel contact heb ik me er maar bij neergelegd dat ik geen medewerking van hun kant kon verwachten. 1 maand later kreeg ik een rekening van de retourzending. Weer gebeld met vida xl en zoals verwacht was het antwoord, fout ligt bij jou.

Wanneer ze mij tegemoet komen met retourneren van het geld. Dit product is gewoon ondeugdelijk.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Niels48