Klacht: slecht bedrijf DHL – DHL_Parcel

op 23 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit onderdeel van DHL zou verbetert moeten worden.

Pakketje zou afgeleverd moeten worden op nummer 91 en wordt bezorgt op 9
En dan zeggen afgeleverd bij de buren.
Een geheel andere postcode en een hele andere straat.
Nu kan ik als postbode de hele straat door omdat ze te beroert zijn het bij mijn echte buren af te geven, Twee deuren verder.

Dan zeggen ze we mogen het niet bij een sportschool of bedrijf afgeven.
Waar ze het nu af hebben gegeven is ook een bedrijf.

Dan bel je om te vragen hoe dit kan en dan hoor je, ja het is niet anders.

Met andere woorden zoek het maar uit.
Ga zelf de straat maar door en bij je niet buren langs om het op te halen.

Zeer slechte behandeling van DHL klantenservice.
En na halverwege dat gesprek vragen of ik nog een vraag heb.
Nee ik heb een opmerking.
Dan zeggen ze dat is geen vraag maar een opmerking, Dan zijn we klaar.
Tot ziens en bedankt.

En dit vinden ze een normale manier van werken en behandelen.

Het is echt niet te geloven.
Zo slecht ben ik nog nooit behandelt

Een normale behandeling.
En afgeven bij de buren is ook afgeven bij de buren en niet een straat verderop.

Pakket zo snel mogelijk laten halen en afleveren op het adres wat is op gegeven.

Twee keer duur moeten betalen voor telefoon gesprek.
En nu kan ik zelf nog voor postbode spelen ook.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 08:44 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Heeft op 28 juli 2016 om 11:47 geantwoord

Lekker is dat
Hun komen niet met een oplossing
Maar toch zeggen ze dat het is opgelost ????

Geplaatst op: 09 mei 2016
Over: DHL
Categorie: Koeriersbedrijven en post
Status: Opgelost

Bepaald DHL Parcel nou ook nog dat het is opgelost ook.
Ze denken er op die manier lekker onder uit te komen, Door niet te reageren en als ze dat is een keer doen heel laat 28 juli 2016 om 08:44 het maar gelijk als opgelost te plaatsen.

IS DUS NIET OPGELOST
Dat moet er staan

Reactie van de melder van de klacht Peter-V

11 maanden geleden - Dit zegt toch genoeg hoe DHL Parcel werkt. Ze laten een klacht gewoon zolang liggen en zeggen dan, dat de klacht al oud is en niet meer in behandeling genomen wordt. Dit is een schande voor DHL. En dan zeggen dat als er weer een klacht is ze er meteen mee aan de slag gaan. En dat gelooft ze zelf. Nee echt niet. Ik raad iedereen aan om DHL Parcel te mijden. Op deze manier behandel je je klanten niet. Dit gaat nou het zelfde als je de klantenservice van DHL Parcel belt. Het antwoordt is eigenlijk gelijk. Beste Meneer, Je zoekt het maar uit! krijg je dan te horen. En dat doen ze dus hier ook Klachten veroorzaken kunnen ze, Maar oplossen HO MAAR !

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Beste Peter, Uiteraard is het niet de bedoeling dat een pakket zover bij jou vandaan wordt geleverd. Het is toegestaan een zending binnen een straal van 100 meter te leveren, daarbuiten is het zeker niet de manier. Ik zal uw klacht melden bij het depot. Zodat, ondanks de verstreken periode, de chauffeur hier alsnog op zal worden aangesproken. mijn excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Peter-V