Klacht: Slecht bedrijf!!

op 18 februari 2018 over Auto de Mol in de categorie Autodealers

LET OP!!!

KOOP HIER GEEN AUTO.

Gister heb ik met pijn en moeite geprobeerd onze koop terug te draaien. Wij kochten een auto(Audi A6) die na 150 km allemaal storingen begon aan te geven. Hier over hebben we het bedrijf geïnformeerd maar hij wou niks voor ons betekenen. Na dat de auto 2 weken bij een garage heeft gestaan om te onderzoeken wat er mankeert aan de auto, bleken er zo veel mankementen aan de auto te zitten dat deze economisch totaal los is. De smart die wij hebben in geruild bij de koop stond 2 dagen later ook met valse informatie te koop aan geboden. De smart was nooit dealer onderhouden en had ook al meerdere eigenaren gehad, in de advertentie gaf \”auto de mol\” aan dat de smart pas 1 eigenaar heeft gehad en altijd dealer onderhouden was.

Na 2 weken besloten we bij Auto de mol langs te gaan, omdat we via de telefoon en mail we alleen maar botte reacties kregen. Zo kregen wij op een uitgebreide mail alleen maar als reactie: \” we zien elkaar in de rechtbank\”. Dit was totaal niet waar wij op uit waren, we hoopte om er onderling over eens te kunnen worden. Met volle hoop op een terug te draaien deal ben ik zaterdag 17 feb met de eigenaar aan tafel gaan zitten maar helaas was dit niet mogelijk. Hij deed ons uiteindelijk het voorstel om de Audi voor €4500 terug te kopen zonder terug gaven van de smart want die bleek al verkocht te zijn. Voor ons een verlies van €2500. Wij zijn hier uiteindelijk maar mee akkoord gegaan en besloten het verlies te nemen, want de reparatie kosten kwamen boven de €8000 uit. Tot onze verbazing staat een dag later de Audi gewoon weer te koop aangeboden, zonder vermelding van de mankementen en dat het een goede Auto is. Ook staat de Smart die verkocht bleek te zijn nog steeds aangeboden op de site.

Met dit bericht wil ik iedereen behoeden voor de oplichtingspraktijken van Auto de mol. Geloof niet in de mooie verhalen over een garantie die je erbij kan kopen. Het bedrijf is ook niet aangesloten bij Bovag en daardoor sta je als koper altijd in het nadeel.

Dat auto de mol geen mogelijkheid meer om auto’s te verkopen en mensen op te lichten!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auto de Mol over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door John89