Klacht: Slecht advies en onbeschoft behandeld

op 01 mei 2017 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Een aantal weken geleden heb ik een boxspring gekocht van 1000 euro bij beter bed.
Vanwege mijn wiplash klachten zocht ik een goed matras,en ook een goed advies hiervoor.
Ik ging er van uit dat ik dit ook zou krijgen,ik had hier vertrouwen in.

Ipv 2 matrassen wordt er maar 1 geleverd.
Vervolgens is het enige matras wat ik heb,niet het matras waar ik op gelegen heb in de winkel,er klopt het een en ander niet en ik ga bellen.het ene belletje na t ander,het ene mailtje na het ander en het wordt nog steeds niet opgelost.het enige wat ze me bieden is een omruilgarantie waarbij ik 60 euro moet betalen.ik ben in hoger beroep gegaan en heb een officiële klacht ingediend via het hoofdkantoor,ook daar verschillende telefoontjes gehad.ik mag komen omruilen!
Vervolgens wordt ik naar de winkel gelokt met leugens,ja serieuze leugens…en kom bij een matras uit waar ik vervolgens weer 180 euro bij moet betalen..echt absurt.
Ik wordt in de winkel beschuldigd en beledigd door nog steeds dezelfde medewerkster in filiaal beter bed ekkersrijt.
Ik ben al met al onbeschoft behandeld en niet serieus genomen door dit vreselijke bedrijf,en vervolgens lig ik in een nieuw bed met 1 matras en lig zelf op een luchtbed…te triest voor woorden!
Ik ben vreselijk teleurgesteld in beter bed en al mijn vertrouwen is weg.

Een 2e matras,en gelijk eentje die ook meer ondersteuning bied,dan zijn er gelijk 2 problemen opgelost!
En een curcus,klantvriendelijkheid zou ook geen overbodige luxe zijn in dit geval.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 01 mei 2017 om 13:05 geantwoord

Onze medewerkers herkennen zich niet in de situatie zoals door de klant is omschreven. Op basis van de informatie en persoonlijke wensen van de klant is een zo goed mogelijk advies voor een matras gegeven. Wij hebben contact opgenomen met de klant en wij zijn samen tot een passende oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy78