Klacht: Slavenloon

op 08 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK heb in 2014 bij DHL Parcel gesolliciteerd en met succes was aangenomen ik blij.
Maar ik werkte in Rotterdam spaanse polder mijn werktijden waren van 09:00 tot 18:00 en ook nog met mijn eigen auto kreeg geen vergoeding van Rotterdam zuid naar spaanse polder ik verdiende niet meer Dan 550 Euro terwijl ik een gezin heb met 2 kinderen door deze voorvallen was ik bijna mijn huis kwijt mijn auto kwijt ben ik gestopt. NU bijna 1jaar later heb ik een schoonmaak baan voor 4 uurtjes in de ochtend dus dacht ik, ik ga weer bij DHL aan de slag. De eerste maand kreeg ik 102 euro en de maand erna heb ik bijna de hele maand gewerkt ik kreeg maar 15 dagen uitbetaald en een bedrag van 375 euro. Ow ja je hebt ook nog die slecht werkende PDA’S die vastlopen terwijl je bij klanten staat of vast zitten bij het weg rijden van de depot. Bel ik vandaag om een voorschot aan te vragen kreeg ik zo’n bijdehande gozer aan de telefoon. Waarvoor vraag je een voorschot? Ok Ben blut geen benzine etc!!! zegt hij gewoon dat ik tot de 15de moet wacht pffffff hoofdpijn .

IK zal tevreden zijn wanneer zij iets doen aan
1 de PDA'S
2 het salaris wat conformer.

Want iedereen heeft vaste lasten en sommige hebben ook schulden.

IK hoop dat dit verhaal iets met jullie doen daar in Utrecht want het is een leuke Baan!!!!

Maar de vergoedingen zijn echt van de slaven tijd

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:09 geantwoord

Beste Junn,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo ontevreden bent over het loon. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de regiomanager. De regiomanager zal dit met u oppakken. Mocht u verdere vragen hebben, wil ik u ook adviseren dit zelf met de regiomanager op te pakken.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Junn