Klacht: Slavenarmband slecht gesoldeerd

op 23 april 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Mijn vriend had eind januari een zilveren slavenarmband voor mij gekocht, contant betaald en geen bonnetje meer, na vier keer dragen is zie je bij het soldeersel openingen en de sluiting staat scheef, ik gebeld en kreeg als antwoord dat ik terug kon komen, dan zouden ze kijken wat ze konden doen,daar aangekomen, zei mevrouw dat het zo hoorde, en dat ik de armband links en rechts moest openen, dan zou het niet scheef worden, en als het nd goudsmit opgestuurd zou worden, zou het geen goedkope rekening worden !!
Ze was zeer onvriendelijk en de armband was nog geen twee maanden geleden gekocht, slechte afwerking voor een armband van 60 euro

Dat ze het oplossen, want voor 60 euro verwacht ik meer kwaliteit, en geen slecht gesoldeerde armband waar openingen in vallen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Reactie van de melder van de klacht Nora 1

10 maanden geleden - En dat Lucardi mijn klacht niet in behandeling neemt vind ik echt schandalig, als iemand tips heeft hoe ik hier verder mee kan gaan, zijn deze welkom !!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 13:13 geantwoord

De klacht is niet opgelost, ik kreeg dit als antwoord
Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend van je armband waar je nu niet meer van kan genieten. Echter kan je alleen gebruik maken van onze garantie als je een bon of een factuur hebt. Deze heb je helaas niet, waardoor wij met betrekking tot de garantie niks voor je kunnen betekenen. Helaas moeten wij je hierbij dan ook teleurstellen

Alle klachten die gemeld zijn door Nora 1