Klacht: Slagen of zakkken afhankelijk van willekeur????

padma op 10 juni 2011 over CBR in de categorie klachtmelden

Mijn vriend heeft gisteren voor de 4de keer afgereden. Geen ingrepen, speciale verrichtingen okay. Geen commentaar. Dan krijg je te horen dat de examinator (eerste werkdag) je kijkgedrag rommelig vind?? Het is bijna goed hoor neem nog maar een paar lessen en dan lukt het de volgende keer wel. De drie voorgaande keren was het niet anders. Mijn vriend had een rijbewijs dat in NL niet geldig is. Heeft altijd gereden ook in Frankrijk/Parijs. Nooit een ongeluk gehad/veroorzaak. Daarom heeft hij niet zo heel veel lessen hier gevolgd. Inmiddels wel een stuk of 30 lesuren. Maar blijkbaar nog niet genoeg. Worden hier de rijscholen gespekt door het CBR?? En het CBR verdient er lekker aan als mensen elke weer dat examengeld moeten ophoesten. Een win=win situatie voor CBR en rijscholen, maar de consument is de dupe.

Zou graag zien dat het rij-examen door een instantie afgenomen zou worden die op non-profit basis werkt en echt onafhankelijk is. Het CBR heeft zijn geloofwaardigheid al lange tijd verloren. Hebben ze het over corruptie in bananenrepublieken!! In Nederland is de corruptie net zo erg maar gewoon gelegaliseerd!

Alle klachten die gemeld zijn door