Klacht: Slaapkamerkast

op 20 december 2017 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Ik heb eind 2014 een slaapkamerkast gekocht, wat eigenlijk al begon met de levertijd die steeds later werd. Een paar maanden geleden zijn er twee onderdelen kapot gegaan van de kast, hiervoor gebeld. Ik moest foto’s sturen. Hierna weken gewacht op een reactie, zelf gebeld. Foto’s waren niet ontvangen? “Waarschijnlijk omdat de foto’s 1 voor 1 moesten worden verstuurd (te veel mb)” raar maar oke. Weer opnieuw gestuurd. 6 weken moeten wachten op de bestelling. De kastdeur hing door al die maanden wachten compleet los, levensgevaarlijk met 2 kleuters. De monteur kwam (begin november) met alleen maar fout bestelde materialen en was zelf ook enorm verbaasd en vond het schandalig; heeft een “noodbestelling” gedaan en de 2 dozen die wel goed waren bij ons laten liggen. Waar ik nu dus anderhalve maand mee zit. Die noodbestelling ging niet door maaaar werd mij BELOOFD dat het echt “maar” 6 weken zou duren en midden december de juiste materialen zouden worden geleverd. Deze week gebeld, ik ging ervan uit dat het was om een dag af te spreken. “Hallo mevrouw, wij willen een afspraak maken voor eind januari” ik dacht dat het een grap was. Alsof ze een spel met je spelen. Geen enkele excuses. Wel begrip, waar ik niks aan heb. Ik heb om een compensatie gevraagd omdat ik dat wel normaal vond na zoveel niet-nagekomen afspraken en beloftes. Maar dat was niet mogelijk.

Met andere woorden, ze beloven van alles maar komen het niet na, en kunnen er nooit niet iets aan doen. Dit is Schandalig!

Dat de kast alsnog deze week gemaakt wordt of een compensatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Aydin013