Klacht: Het werkt niet goed soundbar en tv

op 06 december 2017 over skala.nl in de categorie Spam

Ik bel met skala en zij dat mijn soundbar niet werkt op ARC dus toen kwam er iemand voor langs en zij tegen hem het werk niet dus hij kijken van hoe en wat dus hij wist het ook niet hij ging bellen en kwam er op neer dat er een update in de soundbar moest en hij kwam er op terug nou vijf dagen verder dacht bel weer met skala en toen belde hij terug en zij was geen update voor dacht kijk zelf ook even gedaan blijkt is er niet en zij wat nu gaan ze mijn tv ophalen en niet de soundbar want zij al dat het niet werk tv op de soundbar maar dan kijken ze jou aan komt wel goed ja weer wachten en sta op de site dat zij het snel oplossing hebben nee dus ze laten je gewoon wachten met spullen wat niet werkt en daar betaal je voor je wordt gewoon niet gelooft dat is jammer

Ik wil gewoon tv en soundbar wat wel werkt en als van 1merk en voor de prijs wat ik nu betaald willen ze dat niet dan wil ik niks meer van hun

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skala.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skala.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kijken