Klacht: site nieuwelervering

KorduK op 14 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is bezorgd op ongewenste tijd. Hierna heb ik geprobeerd om een nieuwe afspraak te maken met andere bezorgtijden naar wens, dit lukt niet op www.nieuwelevering.nl (staat wel op briefje die ik door de brievenbus heb gekregen) Helaas kan ik nu weer niet een tijdstip doorgeven wanneer ik wel thuis ben.. Heel slecht!

Gewenste Oplossing:

Ik wil zelf een tijdstip kunnen doorgeven buiten de werktijden om.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 november 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door