Klacht: site is onbereikbaar voor aanvraag nieuwe account

op 31 januari 2014 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wil restitutie vragen voor niet uitgecheckte reis.Ik heb al een aantal jaren een persoonlijke OV-krt, maar heb kennelijk voor mijn restitutievraag een nieuwe account bij Veolia nodig. Verzending van het daarvoor door mij ingevulde on-line formulier levert steeds geen verbinding met Veolia op en geeft alleen een foutmelding.

Gewenste Oplossing:

een goede e-mailverbinding met Veolia om een account te verkrijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vandenhoek