Klacht: Sinds 2008 beslag, nooit een overzicht ontvangen

op 20 december 2012 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Dit bedrijf heeft al sinds 08-2008 beslag gelegd op mijn salaris, tot op heden heb ik nog nooit een overzicht gehad hoeveel rente ik betaal hoe de aflossing verloopt. Volgens mijn recentelijke berekening betaal ik 39 procent rente dit kan toch niet mogelijk zijn !!!`
25-12: Op de site staat dat het is opgelost, maar er is nog steeds geen oplossing een brief moet onderweg zijn. Maar heb deze nog niet gehad. Heb afgelopen maandag gebeld maar bedrijf was gesloten.

Ik wil graag een overzicht met de rente die ik betaald heb en welke percentages er zijn berekend. Tevens wil ik dat er een rente stop komt op deze incasso. Ook zou ik van dit beslag af willen zodat ik ook mijn andere betalings- verplichtingen kan doen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 21 december 2012 om 14:45 geantwoord

Een schriftelijke uitleg van de gang van zaken en de berekende percentages worden naar u verzonden.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Syncasso beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Robby43