Klacht: Simpel is helemaal niet zo simpel!

op 23 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb nu simpel voor 3 maanden had vele negatieve ervaringen gehoord maar toch geprobeerd.
nu na 3 maanden beweren ze dat ik aug niet heb betaald een bedrag van 43 euro terwijl ik een zogenaamde belplafond had ingesteld in het begin dat ik niet over de 20euro kan.
ook heb ik mijn eigen simkaart geblokkeerd voor het bellen naar 0900 nummer en om smsjes te versturen.
op het factuur van aug dat ik nu pas KRIJG! ondertussen hebben ze wel sep geinca, beweren ze dat ik naar 0900 nummers gebelt hebt en smsjes hebt gestuurd dit is onmogelijk want ook al zou ik het zelf proberen het lukt gewoon niet.
ik heb simpel hier over gemaild maar er word gewoon niet gereageerd.
ik kan zelf geen 1200 bellen of 1244 om simpel vragen te stellen want tot die diensten ben ik zelf geblokkeerd
ik dacht oke ik betaal eerst om daarna volledig mijn klacht in te dienen telefonisch maar dat gaat zelfs niet want ik kan geen smsjes ontvangen voor mijn tan codes via Ing.nl
ik wil een oplossing een brief die aantoont welke nummers ik gebelt heb hoeveel smsjes naar welke nummers wat erin stond! want ik geloof dit echt niet!!

dat ik een spec brief krijg met alle gebelde nummers en smsjes wat ik dan zogenaamd gestuurd had.
en blokkade ophef voor tenminste smsjes ontvangen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J.0rtiz