Klacht: simpel heeft abonment afgesloten op mijn naam maar is niet van mij,,

op 26 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben david plagmeijer,
en er schijnt dat er op mijn naam een abonement is agesloten
ik wist hier nooit vanaf totdat ik briefen kreeg van de deurwaarder,
dus ik ben in contact gegaan met simpel en hadden een aantal dingen gecheckt en de gene waar ik mee belde die zij ook gelijk dan is dit niet jou abonement,

nu moet ik een koppie van me idkaart en bankafschrift naar simpel gaan sturen, en dat is niet wat ik wil mijn persoonlijke gegevens naar iets gaan sturen waar ik geen klant bij ben.
Simpel zegt dat dit de enige manier is,

Gewenste Oplossing:

nou ik moet nu geld betalen aan een deurwaarder wat dus niet oprecht is en niet eerlijk,
ik zou graag willen dat hun met een andere oplossing komen want me persoonlijke gegevens sturen wil ik eigenlijk echt niet,
en dat hun de schade weer gaan vergoede die ik dus aan een deurwaarder heb kunnen betalen,
niet mijn fout ik heb nooit wat gehad met simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door david-plagmeijer