Klacht: simpel

op 05 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

04-02-2011 dacht ik over te willen stappen naar Simpel, alleen omdat simserienr niet correct was (voor nummerbehoud) moest ik dit opnieuw doorgeven heb gebeld in t weekend kreeg te horen dat dit niet kon , toen heb ik via de web site gedaan in Maart 2011. Daarna niets meer vernomen todat er begonnen werd met incasseren van mijn rekening in Aug. 2011 ( 5mnd later ) heb dit laten storneren en blokkeren. kreeg toen schrijven of ik binnen 5 dgn wil betalen en dat m’n uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn.( waar mn huidige provider t-mobile niets vanaf weet en ik dus gewoon nog kan bellen )
Gebeld met klantenservice ( waarvan keuze menu ook niet correct is! ) en daar werd verteld dat ’t eigelijk niks uit maakte of t nummer behoud goed is verlopen of niet. NA 3mnd gaan ze beginnen met incasseren want dat staat op de website.

Gewenste Oplossing:

Een welgemeend excuses, en onmiddelijke ontbinding van het contract met terug werkende kracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 oktober 2011 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Simpel heeft het contract op verzoek van klant geannuleerd.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Deuce78