Klacht: simpel

op 05 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

04-02-2011 dacht ik over te willen stappen naar Simpel, alleen omdat simserienr niet correct was (voor nummerbehoud) moest ik dit opnieuw doorgeven heb gebeld in t weekend kreeg te horen dat dit niet kon , toen heb ik via de web site gedaan in Maart 2011. Daarna niets meer vernomen todat er begonnen werd met incasseren van mijn rekening in Aug. 2011 ( 5mnd later ) heb dit laten storneren en blokkeren. kreeg toen schrijven of ik binnen 5 dgn wil betalen en dat m’n uitgaande gesprekken geblokkeerd zijn.( waar mn huidige provider t-mobile niets vanaf weet en ik dus gewoon nog kan bellen )
Gebeld met klantenservice ( waarvan keuze menu ook niet correct is! ) en daar werd verteld dat ’t eigelijk niks uit maakte of t nummer behoud goed is verlopen of niet. NA 3mnd gaan ze beginnen met incasseren want dat staat op de website.

Een welgemeend excuses, en onmiddelijke ontbinding van het contract met terug werkende kracht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 oktober 2011 om 09:23 geantwoord

Simpel heeft het contract op verzoek van klant geannuleerd.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl