Klacht: simpel

op 03 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan niet meer bellen met mijn mobiel omdat ik door simpel ben geblokeerd over een bedrag van 20,13 euro van juli 2011 ,heb bewijs gestuurd naar simpel dat ik heb betaalt maar word geen gehoor aan gegeven ben al 2 weken afgesloten

Gewenste Oplossing:

een simpel excuus en gratis weer worden aangesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 oktober 2011 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is door Simpel per mail geinformeerd.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door johannesklaas