Klacht: Simlockvrij maken van Samsung SGH-B100 prepaid telefoon

op 03 november 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 03 november 2011 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor vragen over het simlockvrij maken van een mobiele toestel kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Daar kan direct een passende oplossing met de klant besproken worden.

Heeft op 03 november 2011 om 21:46 geantwoord

Tele2 heeft helemaal geen oplossing. Ik heb klantenservice vraag ingevuld met de vraag: ik wil sim unlock code van tele2 en ik krijg een onzin antwoord. Tele2 beweert: Overigens, de SIM-lock van je Tele2 Mobiel vervalt automatisch na een jaar. Dat is niet waar, een leugen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht llee

6 jaren geleden - Geen oplossing ontvangen van Tele2

Alle klachten die gemeld zijn door llee