Klacht: Simkaart werkt niet

op 02 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simkaart met nummer 0624712984 niet ontvangen
Vervolgens nieuwe Sim-kaart aangevraagd en voor 1-4-16 ontvangen met nummer 0624806049. Die werkt niet. Nu 3x voor gebeld en gemaild. Net gehoord dat deze per 1-5 wordt geactiveerd terwijl ik er al wel voor betaal. Nu zit ik dus zonder telefoon!!!!

Activering per direct
Duidelijke uitleg hoe de situatie heeft kunnen ontstaan en waarom ik tot 3x contact opneem en niet goed geholpen wordt
Excuses
Financiele compensatie (belkosten naar Simpel, abonnementskosten 1 maand)

Eventueel opzeggen abonnement met teruggave van alle kosten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste meneer Van der Linden, Het is uiteraard zeer vervelend als u de simkaart nog niet kan gebruiken. Ik heb uw melding dan ook in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Alan Simpel

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 17 mei 2016 om 14:29 geantwoord

Beste meneer van der Linden,

Naar aanleiding van uw melding is uw simkaart door een collega geactiveerd. Aangezien dit een zeer vervelende situatie was hebben wij u uit coulance een vergoeding van uw abonnementskosten aangeboden. Mocht u verder nog vragen hebben over deze situatie, dan hoor ik het graag.

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Karol