Klacht: Simkaart werkt niet

op 02 mei 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simkaart met nummer 0624712984 niet ontvangen
Vervolgens nieuwe Sim-kaart aangevraagd en voor 1-4-16 ontvangen met nummer 0624806049. Die werkt niet. Nu 3x voor gebeld en gemaild. Net gehoord dat deze per 1-5 wordt geactiveerd terwijl ik er al wel voor betaal. Nu zit ik dus zonder telefoon!!!!

Gewenste Oplossing:

Activering per direct
Duidelijke uitleg hoe de situatie heeft kunnen ontstaan en waarom ik tot 3x contact opneem en niet goed geholpen wordt
Excuses
Financiele compensatie (belkosten naar Simpel, abonnementskosten 1 maand)

Eventueel opzeggen abonnement met teruggave van alle kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 jaar geleden - Beste meneer Van der Linden, Het is uiteraard zeer vervelend als u de simkaart nog niet kan gebruiken. Ik heb uw melding dan ook in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Alan Simpel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 17 mei 2016 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van der Linden,

Naar aanleiding van uw melding is uw simkaart door een collega geactiveerd. Aangezien dit een zeer vervelende situatie was hebben wij u uit coulance een vergoeding van uw abonnementskosten aangeboden. Mocht u verder nog vragen hebben over deze situatie, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Karol