Klacht: Sigaretten smaakloos en hoofdpijngevend!!?

op 07 oktober 2011 over Camel in de categorie Sigaretten

Graag zou ik willen weten, waarom de sigaretten smaakloos en hoofdpijngevend (doorgerookt gevoel al na een paar sigaretten!)zijn geworden nadat ze ‘lip-sigaretten’zijn gaan worden? Dit is niet alleen bij Camel, ook bij Marlboro. Andere merken rook ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen ..

Brandvertragend? Echt niet, nog lang genoeg aan om een prullenbak of bed in de fik te krijgen mijn inziens.

Dat er veranderingen worden aangebracht, prima!! Maar behoudt aub de smaak! Ik vraag nu in elke winkel om de ‘oude’ sigaretten, maar deze raken op!

Hoop op een reactie!

Groetjes Kim

Smaak terugbrengen zoals we gewend zijn.

Heeft op 20 december 2011 om 11:47 geantwoord

De klacht is nog niet opgelost! Sigaretten blijven vreemd smaken! Alsof je valse lucht inademt!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 20 december 2011 om 12:12 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Japan Tobacco International (JTI) is met ingang van 28 november 2011 actief op klacht.nl.
Uw klacht dateert van voor die tijd. Om vanaf 28 november een nieuwe start te kunnen maken, zetten wij uw klacht op opgelost. Mocht u deze klacht nog steeds hebben, laat het ons dan weten.

Groeten,
Marjolein van het JTI Webcare Team

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Camel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinder30