Klacht: shoonmaak

op 02 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een huisje gehuurd op klein vink op 12 juni voor een midweek en nu heb ik nog geen schoonmaak kosten terug gehad terwijl het huisje keurig achter gelaten hebben .Ik hoor graag iets van u .mevr c janson .. telefoonnmr 0637281689 .

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de kosten terug hebben .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 augustus 2017 om 15:28 geantwoord

Ikheb nog geen geld op mijn rekening gekregen ik heb het 3 keer na gekeken er staat niets op .mevr janson

Alle klachten die gemeld zijn door cobie janson