Klacht: ShirleyAA

op 26 mei 2020 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 2 april 2020 penselen besteld bij 2 webshops aangesloten bij Wish.
1 Pakket zou volgens de tracktrace op 24 april geleverd zijn aan de NL postdienst, ik ontvang echter niks en meld dit aan Wish.
Er wordt mij gevraagd te wachten tot 9 mei, dat doe ik maar ontvang niks.
Ik meld dit wederom en nu krijg ik de vraag of ik wil wachten tot 25 mei, wat ik weer doe maar weer ontvang ik niks en meld dat weer bij Wish. Die mij vervolgens vraagt nu weer te wachten tot 8 juni.
De nederlandse post doet er geen anderhalve maand over om een pakketje af te leveren. Dit pakket is of zoek of terug gestuurd, ik ben al akkoord gegaan met 2 maal uitstel van de leveringsdatum, terwijl ik wettelijk tot maar 1 maal uitstel verplicht ben. Ik wil deze koop ongedaan maken.
Bij het andere deel van de bestelling is er niet eens een tracktrace nummer beschikbaar en staat er bij de status dat het de winkel heeft verlaten op 8 april en verder niks, deze zou 12 mei afgeleverd worden maar natuurlijk ontvang ik niks en meld dit, of ik weer 2 weken langer wil wachten tot 26 mei. Dat is vandaag en niks bij de post. Ik meld dit en nu wordt gevraagd of ik tot het oneindige wil wachten. Want nogmaals, ik heb al aan mijn wettelijke verplichting voldaan door extra te wachten.
Ik heb nu al zo vaak problemen gehad met bestellingen bij Wish dat ik er nu klaar mee ben.
Ik heb na deze bestelling nog een bestelling gedaan die ook al verlaat is, bij de vorige kwam ook de helft niet, in verkeerde maat of telaat aan.
Ik wil mijn bestelling annuleren en mijn account meteen bij Wish verwijderen want het is naar mijn mening een bedrijf waar veel malafide bedrijven bij zijn aangesloten.

Dat de de koop ongedaan wordt gemaakt aangezien ik als consument dat wettelijke recht heb en Wish niet het recht heeft om de leveringsdatum tot in het oneindige te verschuiven.
Het betreft bestelling 5e86d8a840a5e20dc3302aa3
Ticket: 27396764
Tracktrace: VR198705035YP

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ShirleyAA