Klacht: Shipment late

op 25 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL send my shipment on 11 October, number RS908597371NL.
I did not get the shipment yet. Please can you chack why my shipment tracels so long, becouse it usualy comes in Bosnia and Herzegovina for one or two day.
Thak you.
Samir Buljubasic

Gewenste Oplossing:

PostNL send my shipment on 11 October, number RS908597371NL.
I did not get the shipment yet. Please can you chack why my shipment tracels so long, becouse it usualy comes in Bosnia and Herzegovina for one or two day.
Thak you.
Samir Buljubasic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 oktober 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mr,Mrs Buljubasic,

Thank you for you message on this website. I understand that you expect a parcel, but it hasn't been delivered yet.

I have checked this parcel for you. I see that we're just the gateway for this parcel. We only forward this parcel to the country of destination. This is all we do and know about this parcel. I advice you to contact the sender for more information.

Kind regards,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sambaxxx