Klacht: Shein

op 28 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket gegevens zijn wel ontvangen bij jullie maar het is nu al de 4de dag dat het pakket zef niet ontvangen is er staat bij dat de verzender worldtech is en ik lees dat daar meerdere klachten over zijn kunt u mij daar bij helpen

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 mei 2020 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat er inderdaad een pakket vanuit Worldtech bij ons is aangemeld.
Helaas hebben we het fysiek nog niet binnen. Ik raad u aan om hiervoor contact op te nemen met Worldtech zodat zij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wendykuipers