Klacht: Servicenummers of berichten

op 17 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik krijg al vanaf januari enorme hoge rekeningen van Tele2, op de factuur staan enorme hoge bedragen voor ontvangen SMS berichten (die ik zelf niet eens heb ontvangen maar wel aan u moet betalen van € 3.00 per seconde, ja u leest het goed € 3.00 per seconde. Ik ben niet van plan om deze kosten te betalen en vindt dat u mij deze kosten vanaf januari terug moet storten of te gaan verrekenen met mij correcte belkosten. Ik vindt dat Tele2 haar abonnementen moet beschermen ik heb een telefoniste net aan de telefoon gehad die deze wan toestanden bevestigde en zelfs sprak over oplichting. Ik vraag u dan ook vroendelijk om mij te vrijwaren van alle onterechte kosten die u van mij heeft ontvangen. Bij een negatief bericht zal ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen om deze praktijken uit tezoeken, ik hoop niet dat dit nodig zal zijn.

L.Sanders Veldhoen

Indien de onterechte incasso's vanaf januari terug worden geboekt.
Januari € 51.00
Februari € 48.00
Maart € 60.00
April € 48.00

Totaal: € 207.00

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Knallie