Klacht: Service ronduit slecht!

op 16 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na de 1e keer overdag bezorgen en niet thuis, heb ik het afleveradres gewijzigd. Omdat ik alleen een tijdstip overdag kan kiezen, laat ik het bij de buren afleveren. Het pakketje kon echter niet worden afgeleverd en ontvang een kaartje in de bus dat ze de volgende dag na 18.00u komen. Toevallig ben ik de volgende dag vrij en wil het tijdstip naar overdag kiezen. Volgens het kaartje kan dit via hun site. Echter werkt de site niet. Heb toen de “klantenservice” gebeld. Krijg een erg ongeïnteresseerde medewerkster aan de lijn. Nee, mevrouw ik kan dat niet telefonisch wijzigen alleen online. U moet ’t maar vaker op de site proberen. Dat is nu eenmaal onze werkwijze. Nou, die prutsite werkt dus niet.En ik kan hier ontzettend geërgerd van worden. Je hebt geen keus maar moet je er maar bij neerleggen dat je niet verder komt. In de bijlage een printscreen hoe de betreffende site eruit ziet.

Gewenste Oplossing:

Allereerst dat ze zorgen dat de site naar behoren werkt. En ook dat pakketjes gewoon standaard in de avond bezorgd gaan worden. Zowiezo als ze \'t voor een 2e keer aanbieden.
Laat ze eens goed naar het \"beleid\" kijken en dat dat eens gaat veranderen naar het gemak voor de klant en niet alleen denkend aan hun eigen belang en kostenplaatje.
Daarnaast dat je ook telefonisch wijzigingen kunt doen en niet alleen afhankelijk bent van internet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door mes.gmail