Klacht: Service punt

op 09 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mask thuis een label voir verzending van pakket.
Kom ik bij sigarenman in Maassluis zoals op dhl.nl staat aan gegeben ENIGE PUNT IN MAASSLUIS is deze met vakantie.

Staat niet gemeld op
Het is prettig als dit aangegeven sytat en ook een 2de punt in Maassluis.
Nu heb ik 12 km moeten rijden om pakket af te geven .

Gewenste Oplossing:

Een 2de afgifte punt Dhl in MAASSLUIS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hol,

Wat vervelend dat u voor een dichte deur heeft gestaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Er is inmiddels een melding van gemaakt en wij zijn de mogelijkheden aan het bekijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen communiceren naar onze klanten toe. In ieder geval mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft ervaren.

Wat betreft een tweede afgiftepunt in Maassluis is het helaas niet mogelijk om dit vanuit DHL te regelen. Wij zijn afhankelijk van ondernemers die bij DHL een aanvraag doen om parcelshop te worden. Wellicht is er een ondernemer bij u in de buurt die hier interesse in heeft, dan kunt u deze doorverwijzen naar onze website.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Janneke DHL Parcel Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MJH1962