Klacht: Service nummer is oplichting! betalen om arrogant aan de kant gezet te worden

op 27 september 2011 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een hotelkamer in Rotterdam geboekt via hotelkamerveiling.nl. Allees leek duidelijk en prima te werken. Je koopt op de veiling een overnachting (80€ Inntel Rotterdam), je betaald 7,5€ aan de veiling en vervolgens betaal je de toeristenbelasting in het hotel. De toeristenbelasting in Rotterdam is 4,5% op de kamerprijs = 3,60€ (op basis van 80€). Tijdens de boekingsprocedure wordt opeens 9,90€ toeristenbelasting aangegeven! Ik bel voor 0,25€/minuut met het service nummer en spreek een zeer arrogante Jesse Smits. Als antwoord op de “normale vraag” waar dit aan ligt komt meteen het offensief “ik ga niet in discussie met je, dit bepaald het hotel – daar kan ik niets voor je doen”. Teneerste zou netjes U zeggen niet verkeerd zijn. Ten 2de had ik ik minimaal een bemiddeling verwacht aangezien hotelveiling.nl de aanbieder is en de afwikkeling verzorgt.

Ik verwacht dat hotelveiling.nl dit met het hotel bespreekt en corrigeert. Verder zou ik excuses verwachten voor de slechte service. Het is mij niet om het geld te doen maar om het principe. Zelfs de minuten die ik à 0,25€/minuut heb betaald hoef ik geen vergoeding voor te hebben. Voor alle andere klanten denk ik dat het waardevol zou zijn als hotelveiling.nl haar service zou verbeteren, dit is, zeker in de hotelerie, nodig. De hotels hier via dit kanaal kamers verkopen wensen waarschijnlijk ook representatieve partners

Bericht van Hotelkamerveiling.nl

6 jaren geleden - Geachte heer Van Schaik, Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben contact opgenomen met het hotel en het bedrag is gecorrigeerd. Hierbij bieden wij onze excuses aan en wij wensen u alsnog een prettig verblijf toe. Met vriendelijke groet, Veronique Hotelkamerveiling.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 10 oktober 2011 om 12:03 geantwoord

Er is contact opgenomen met het betreffende hotel en het bedrag is gecorrigeerd.

Heeft op 10 oktober 2011 om 17:50 geantwoord

Oplossing was eigenlijk vanzelfsprekend. Het is idd opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jvschaik