Klacht: Service & Levertijd

op 22 oktober 2011 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Belofte levertijd 12-16 weken, wat eigenlijk al absurt lang is. Uiteindelijk na zelf diverse malen bellen en mailen komt het bed hopelijk na bijna 21 weken !!!
Men reageert uberhaupt niet op telefoontjes en mails, echt bagger afhandeling, is toch een bed van bijna € 4.000,00

Gewenste Oplossing:

Normale service (terug bellen en vooraf informeren)
Normale levertijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 26 oktober 2011 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Swiss Sense heeft excuses aangeboden voor de vertraging in levertijd en het niet tussentijds op de hoogte houden van onze klant betreffende een eventuele vertraging.

Alle klachten die gemeld zijn door buggy