Klacht: Service is ver te zoeken!

op 09 oktober 2017 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Serta bed aangeschaft.
Probleem: topper doorgezakt na 3 maanden. Stiksels boxspring en topper rondom los en of zeer slecht aangebracht.
Box kraakt.
Kosten: 5500,-
Service:0,0

Klacht per mail ingediend op 8 augustus en nadat we zelf meerdere malen hebben gebeld omdat we niets hoorde op 20 september pas een afspraak gekregen voor een monteur. Het was enkel mogelijk om een dag af te spreken en geen dagdeel. Ik heb 3 weken vakantie gehad en er was geen enkele mogelijkheid om nog in mijn laatste week vakantie een afspraak te krijgen… Mijn partner zit voor zijn werk in het buitenland dus ook hij kon niet aanwezig zijn. Ik gaf aan dat ik op woensdagmiddag dan kon. Helaas dat was op geen enkele manier mogelijk bij de planning. 1-2 werkdagen van te voren krijg je een dagdeel. Erg handig wanneer je fulltime werkt.
De verkoper (overgins de enige die service wil verlenen maar het niet voor elkaar krijgt) gaf aan zeg de afspraak af wanneer de afspraak in de ochtend valt. En natuurlijk viel deze in de ochtend. Toen ik de afspraak af wilde bellen kreeg ik de mededeling van de medewerkster dat me dat 75,- ging kosten… Dit verdween na tussenkomst van het filiaal. Nieuwe afspraak 10.10.2017. Omdat ik geen mail ter bevestiging kreeg en ik aanvoelde dat het niet goed zat ging ik weer bellen. De medewerker kon mij niet vertellen wanneer ik een afspraak had. Dit zou ik per mail bevestigd krijgen, het heeft 5 dagen moeten duren voordat ik dit antwoord kreeg. Maar 10.10.2017 komt er een monteur.
9.10.2017 geen mail met een dagdeel, weer bellen. Nee mevrouw dat klopt niet de afspraak staat op 11.10.2017 en de monteur is ook niet in uw buurt dus die komt morgen ook echt niet. Ja het is idd aan u bevestigd maar helaas ik kan er niks aan veranderen… Ik begon me toen echt af te vragen of het woord empathie voorkwam in het woordenboek van de klantenservice medewerkers van luxebedden.nl want ik heb het nog niet ontdekt. Ach mevr er zitten wat sticksels los klonk het onverschillig. Sticksels van een bed van 5500.- Wat voor hem waarschijnlijk een klein detail leek is voor mij een groot probleem.
Ik ben werkelijk nog nooit zo slecht behandeld door een bedrijf en de muur waar ik tegen op loop is enorm. Het bed is verkocht het geld is binnen dus verwacht geen enkele service daarna.
Vertrouwen in de monteur die van hetzelfde bedrijf is waar ik geen enkel meer in heb is er niet. De klantenservice medewerker was immers al onverschillig.

Topper moet in orde zijn, geen kuil meer in de rechterkant. Alle sticksels van de topper en boxspring moeten kloppen. Geen gekraak meer. Geen ongeïnteresseerde medewerkers zonder empathies vermogen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sradem