Klacht: Service is erg slecht

op 27 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou graag contact opnemen met postnl ivm een vraag over mijn levering.

Na erg lang gewacht te hebben krijg ik een reactie, ik reageer hierop met een vraag waar vervolgens nooit meer op gereageerd word.

Ik heb eerder ook al 2x telefonisch contact gehad en ook dit verliep altijd erg moeizaam.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag reactie willen in een gesprek waar ik al eindeloos voor in de wacht sta.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2021 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de dienstverlening van PostNL . Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zal het een en ander voor u moeten uitzoeken en zal er via
de email bij u op teruggaan komen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kquintero