Klacht: Service HI

op 31 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 31-10-2011 ben ik langs geweest bij KPN business center in Rosmalen. De reden voor het bezoek aan deze winkel, was dat mijn beeldscherm van mijn mobiel niet werkte. Helaas moet ik er ook nog bij vertellen dat ik twee weken geleden ook al langs ben geweest met dezelfde klacht.
Toen ik op 31-10-2011 de winkel in kwam en mijn probleem vertelde, werd er gelijk naar het apparaat gekeken. Na een kwartier kwam er een monteur die vertelde dat de mobiel vochtschaden bezat en waarschijnlijk niet gerepareerd kon worden. Ik heb toen verteld dat dit niet het geval kan zijn, aangezien tussen die 2 weken dat ik daar ben geweest geen regen of andere water schaden kunnen zijn ontstaan. De monteur kon het begrijpen en ging vervolgens weer terug en ging de mobiel openmaken en verder inspecteren, na een half uur kwam de monteur met de mededeling dat de telefoon geen vochtschaden bezat en gewoon gerepareerd kon worden. Maar het kon wel een aantal dagen duren, omdat de onderdelen niet op voorraad waren. Toen vroeg ik of ik een leen toestel kon krijgen, waar internet op kon. Aangezien ik veel gebruik maak van internet op me mobiel. De verkoper vertelde dat dit niet bij de service van kpn hoorde en dat er geen leen toestel meegegeven kon worden. Ik ben dan ook diep teleurgesteld aangezien het al voor de derde keer in 2 maanden tijd is dat ik langs ben geweest bij het KPN business center en in totaal 3 weken geen gebruik kan maken van mijn mobiel. Ik heb daardoor een mobiel in gebruik genomen van thuis zonder internet, waardoor ik ver over mijn abonnement heen ging. Dit komt doordat ik geen gebruik kan maken van het internet. Ik vind het dan ook erg jammer dat ik steeds zoveel onkosten moet maken, omdat KPN business center geen leentoestel wil geven. Ook vind ik het erg raar dat de monteur eerst met de mededeling komt dat het om vochtschaden gaat en vervolgens met de mededeling komt dat dit niet het probleem is.

Ik zal graag een deel van kosten terugkrijgen, die ik heb moeten maken door veel gebruik te moeten maken van sms en bellen, omdat het internet niet gebruikt kon worden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 15:09 geantwoord

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door Jordyvanwanrooij