Klacht: service gerichtheid medewerkers

op 17 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Vandaag 3 juni 2017 was ik in het filiaal aan Reijerwaard te Rotterdam/Barendrecht. Ik was er een aantal maanden geleden met anderen en toen werden ze waanzinnig goed geholpen door een dame die haar vak verstond. Klantvriendelijk en inhoudelijk kon ze van alles vertellen en adviseren.
Wij dachten vandaag een topping te gaan bestellen voor een bed van 2,10 x 1,80 kosten zo rond de 1000,00 euro.
Helaas hadden de twee aanwezige verkopers er niet zoveel zin in. Er was nog een andere familie in de zaak aanwezig maar de heren hadden alleen ook voor hun computer. Een goedemiddag of goedemiddag we komen zo bij u kwam niet in hun op. Na 15 a 20 minuten in de winkel te hebben rondgelopen en enkele bedden te hebben geprobeerd was ik het zat. Als het nu druk was geweest had ik er nog begrip voor gehad maar nu ….
Toen ik de zaak verliet met de opmerking jammer: ik had graag iets willen kopen maar jullie hebben helaas hebben jullie geen zin om iets te verkopen, kreeg ik als antwoord we zijn even bezig maar komen er zo aan.
Ik ben verder naar buiten gelopen met de mededeling: helaas is dit nu voor jullie een gemiste kans.
Wat een zeer slechte service voor een bedrijf die het niet moet hebben van hun goedkope materialen. Ik ben daarna naar Jysk gegaan en daar hadden ze wel de beleefdheid ons een goedemiddag bij binnenkomst te wensen…..

Ik vind dat de heren gewezen mogen worden op hun slechte functioneren. Wat een aanfluiting voor uw bedrijf als u zulke personen in dienst heeft. Dit kost u op jaarbasis veel geld, klanten en slechte recensies.

Jammer dat ik nu mijn aankoop niet heb kunnen doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ronenastrid