Klacht: Service/garantie: niet bij Woonsquare

op 22 februari 2018 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Service/garantie? Niet bij Woonsquare

In maart 2017 leverde Woonsquare onze nieuwe leren 2-zitsbank. Wat waren we blij, maar niet lang. Al binnen 10 maanden begon het leeroppervlak plekken te vertonen die je op zo’n korte termijn niet zou verwachten. Wij hebben contact gezocht met Woonsquare. De firma heeft nu eenmaal het predikaat CBW erkende woonwinkel en geeft volgens de website twee jaar garantie.
Maar niets is minder waar. De garantie geldt blijkbaar tot aan de voordeur. De schade, het loslaten van de toplaag van het leer, heeft volgens Woonsquare niets te maken met de kwaliteit van het leer, maar zou veroorzaakt zijn door invloeden van buitenaf en dat terwijl op de bank alleen maar is gezeten. men wil niets voor ons doen.

Woonsquare belooft bij aankoop gouden bergen, maar als het mis gaat laat men de consument in de kou staan. Vanservice of garantie heft men dan nog nooit gehoord.
CBW erkende woonwinkel? Het stelt niets voor.
Voor ons was het geen service, geen garantie, weg € 1100,00
Dit wilden wij even kwijt.

Gewenste Oplossing:

Bank repareren/vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 22 februari 2018 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wouter,
Bedankt voor uw melding, Woonsquare heeft deze in goede orde ontvangen.

Uw servicemelding is inmiddels door 2 verschillende servicemonteurs beoordeeld. Beide geven aan dat de schade is veroorzaakt door invloeden van buitenaf (huisdieren), hetgeen inderdaad niet onder de garantie valt.
Indien u alsnog van de offerte gebruik wenst te maken voor herstel, vernemen wij dat graag.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijk groet,
S.Dusee
Afdeling klantenservice Woonsquare
0161-244800
Service@woonsquare.nl

Alle klachten die gemeld zijn door harrie49